Search This Blog

Tuesday, January 4, 2011

Selangkah ke Alam Jin

kenapa perempuan melayu senang dirasuk??

AMARAN: JANGAN PANDANG BELAKANG

kes ini betul2 berlaku diruang pelajar perempuan membasuh kain. Berlaku di asrama Puteri. kebanyakan yang  dirasuk adalah perempuan melayu, dan tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar perempuan cina atau india. Di mana salahnya........

kita ikuti percakapan antara bomoh melayu dan syaitan.





KES HISTERIA DI SEKOLAH KT BBB... ..MISTERI DI ASRAMA PUTERI TERJAWAB!

suatu hari, ada sorg ketua bomoh yg begitu berani hendak berjumpa sekumpulan jin yg berkeliaran di asrama hinggakan mereka merasuk sebilangan pelajar di seklah itu. ketika smpai di sebuah bilik, ketua bomoh itu membaca sejenis mantera. selepas membaca mantera itu, ketua bomoh itu pun memanggil ketua jin itu. lalu ketua jin itu datang dengan menunujukkan rupanya yang begitu hodoh dan jijik. hinggakan ketua bomoh yg begitu berpengalaman itu pun hampir2 pengsan dibuatnya!

hinggakan mayat reput pun lebih baek dri rupa ketua jin itu! tpi ketua bomoh itu tetap menguatkan semangatnya ,lalu si ketua bomoh bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya yang tidak kendur walaupun melihat sesuatu yang  amat menakutkan 

"kau rasuk pelajar di sini hah? jawab!! kenapa gadis melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yang direjam?!!"

dengan menarik nafas yang panjang, si ketua jin itu pun menjawab...

"Siapa Bilang Gadis Melayu tak Menawan, tak Menarik Hati, Tiada Memikat", "Kalaulah Memang, tak Mungkin Aku Tertarik, Kalaulah Sungguh, tak Mungkin Aku Merasuk"

1 comment:

  1. ewah2...pndainya ketua jin nyanyi.pnyalah excited baca tentang ni...dgn penuh debaran.ingatkn apa jawapannya.rupa2nya....hampeh2...but nice.

    ReplyDelete